M&M’s brengt verpakking uit met alleen vrouwelijke M&M-figuren
De nieuwe verpakking van M&M’s zet vrouwen die “flipping the status quo” in het zonnetje.
Een jaarabonnement op OPZIJ (€ 47,50) met als cadeau Vitamin C + D3 t.w.v. € 42,50
€ 47,50€ 47,50Toevoegen aan winkelwagen
Een jaarabonnement op OPZIJ (€ 47,50) met als cadeau Saskia Noort’s boek ‘Hoe nu verder?’
€ 47,50Over liefde, feminisme, single-zijn en andere ontboezemingen Zeventien jaar lang schreef Saskia Noort columns voor de LINDA. over liefde, moederschap, daten...more→
€ 47,50Toevoegen aan winkelwagen
De nieuwe tijdelijke verpakking (verkrijgbaar in melkchocolade, pinda en pindakaas) is ontworpen ter ere van vrouwen die de wereld veranderen en ouderwetse genderrollen en -ideeën ‘omdraaien’. Van elke verkocht item gaat 1 dollar naar organisaties voor empowerment van vrouwen, zoals She Is the Music en We are Moving the Needle.

In de verpakking vind je ook de paarse M&M, het vrouwelijke karakter dat in september vorig jaar werd geïntroduceerd voor meer inclusiviteit. En toevallig staat de kleur paars ook nog eens voor het feminisme. Snoepze!